Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies), kuriuos bet kada galite atšaukti savo naršyklės nustatymuose. Naudodamiesi mūsų tinklalapiu, sutinkate su slapukų naudojimu. Sužinoti daugiau
Sutinku
Uždaryti
Pasikeitė AVON katalogas, bet prekių krepšelis nepasikeitė
Jūs pakeitėte kampaniją ir prekių krepšelis buvo atnaujintas.

Gaminkite greitai ir sumaniai!

Mėgstate gaminti, tačiau nesate linkusi daug laiko praleisti virtuvėje? Jūs teisi – stovėti virtuvėje užuot kvėpavus gaiviu pavasario oru būtų laiko švaistymas! Mes turime kelis patarimus protingai šeimininkei.

Maisto produktai? Tik su sąrašu!

Ar žinote, kas maisto gamyboje užima daugiausiai laiko? Žiūrėjimas į turimus maisto produktus ir atsakymo į klausimą, ką su jais daryti, ieškojimas. Kodėl nusipirkote keturias pomidorų pastos skardines, jeigu namuose nėra makaronų? Kam jums reikia dar vienos tuno skardinės, jei jau turite penkias? Pradėkite maisto pirkimą sąrašu. Kartą per savaitę atsakingai suplanuokite savo meniu ir remdamasi juo surašykite visus reikiamus maisto produktus ant popieriaus. Taip išvengsite chaoso, mat sėkminga kelionė į parduotuvę – tai tarsi išspręsta virtuvės galvosūkio užuomina. Be to, jeigu laikotės dietos, šis sprendimas padės lengviau mesti svorį.

Neperpildykite šaldytuvo

Maisto pirkimas su sąrašu rankose dar nereiškia, kad reikia kaupti maistą lyg ruošiantis karui. Kuo mažiau maisto turėsite, tuo lengviau bus sugalvoti paprastą patiekalą. Virtuvėje visada turėkite produktų, kurie sudaro maisto piramidės pagrindą: daržovių, kruopų, makaronų, pieno produktų ir šiek tiek mėsos šaldiklyje. Visa kita - nebūtina! Pamirškite sausainius, saldintus javainius, pusgaminius, troškinius, picas ar maisto produktus, kuriuos reikia tik pašildyti. Jie tik užima vietą ir padeda sėkmingai priaugti svorio. Atsikratykite idėjos, kad šie produktai taupo jūsų laiką. Suvalgiusi tokį patiekalą jausitės pilna, tačiau tai truks neilgai. Greitai grįšite į virtuvę ieškoti užkandžių. Be to, toks maistas nesuteikia jums reikiamos energijos. Daug naudingiau valgyti kažką sveiko, ką galite pasigaminti pati, nesugaišdama daug laiko. Nešvaistykite saulėtų dienų blogumo pojūčiui po sunkių, tačiau greitų patiekalų.

Gaminkite sumaniai

Gamindamos maistą naudojote tik peilį? Ir, iš įpročio, vieną viskam? Štai kodėl viskas vyksta taip lėtai! Išbandykite kitus įrankius, kuriuos naudodamos galėsite supjaustyti daržoves vos per kelias minutes. Skustukas su skyreliu lupenoms ar maisto pjaustyklė - itin naudingi pagalbininkai virtuvėje. Žoleles itin greitai susmulkinsite su pusmėnulio formos peiliu, nuo seno naudotu graikų ir italų. Plaudama daržoves, naudokite minkštą sietelį – suskleistas jis užima nedaug vietos ir jį lengva išplauti. Pjaustykite maisto produktus ant patogių, tinkamų plauti indaplovėje bei lanksčių pjaustymo lentelių, kurias taip pat lengva nuplauti. Medines pjaustymo lenteles kartais tenka grandyti, o taip tikrai netaupote laiko! Nuolat ieškokite naujovių – yra daugybė prietaisų ir įrankių, galinčių paversti gaminimą smagia pramoga!

YOUTUBE VIDEO

Sumanios sriubos ir greitos salotos

Pavasaris ir vasara – ramiausi ir paprasčiausi metų laikai mėgstančioms kurti virtuvės šedevrus. Šiuo laikotarpiu netrūksta šviežių daržovių, iš kurių galima paruošti ne vieną įmantrų patiekalą. Įpraskite vakarienei valgyti salotas. Jeigu jų nenorite, rinkitės sriubą. Abu patiekalus paruošti tikrai labai paprasta! Mėsos ruošimas užima daugiausiai laiko, tačiau ją nebūtina valgyti kasdien. Sultinį sriubai galite užšaldyti plastikiniuose indeliuose vėlesniam naudojimui – kartais pagaminkite didesnį jo kiekį, o kai norite sriubos, atšildykite. Trintos sriubos - ypatingai maistingos, pavyzdžiui, brokolių, šparagų ar moliūgų. Padažą salotoms taip pat galite paruošti iš anksto –laikykite jį stikliniame inde, šaldytuve. Išbandykite šiltas salotas, pavyzdžiui, su ant grotelių keptomis daržovėmis ar vištiena, kepta dešra ar virtu kiaušiniu. Paruošite jas akimirksniu su dviguba keptuve!

YOUTUBE VIDEO

Greitas desertas?

Tas pats patarimas galioja ir desertams! Kai norisi kažko saldaus, pagaminkite tortą su vaisiais. Paprastą krepšelio tipo pyragą galite pagaminti per kelias minutes, net ir prieš darbą. Viskas, ko jums prireiks - minkštas sviestas. Palaikykite tešlą šaldytuve, o po pietų iškočiokite ją ir kepkite. Naudokite suvyniojamą kočiojimo kilimėlį - jį lengva nuplauti. Nenaudokite didelių medinių pjaustymo lentų – taip sutaupysite laiko. Pyragą iškepsite per 15-17 minučių. Kai jis atvės, pripildykite jį vaisiais ir plakta neriebia grietinėle. Tai labai skanu ir itin greita! Sumanus kepinių organizavimas ir protingas laiko planavimas - esminiai dalykai ruošiant maistą.

 

Klausykite gerų patarimų

Daugybę gerų idėjų galite rasti internete. Apsilankykite žinomų šefų puslapiuose, kur rasite daugybę maisto ruošos patarimų. Paklauskite mamos ar močiutės - juk geriausios kulinarinės patirtys perduodamos iš kartos į kartą, pavyzdžiui, maisto šaldymas. Paruoškite daugiau maisto negu planuojate suvalgyti, geriausia tokio, kuriam pagaminti užtektų vieno puodo, pavyzdžiui, troškinį ar guliašą. Sudėkite patiekalą į plastikinius indelius ir sudėkite juos į šaldymo kamerą. Nepamirškite ant kiekvieno indelio parašyti patiekalo pavadinimą bei užšaldymo datą.

Maisto ruoša turi būti maloni. Pasikvieskite į pagalbą šeimos narius - taip pagaminsite patiekalą dar greičiau. Pasimėgaukite maistu ir išeikite pasivaikščioti – kiekviena diena yra per daug vertinga, kad apsiribotumėte virtuve.

 

 

Pasidalinkite su savo draugais

Kiti straipsniai

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]